Her finner du all informasjon du trenger for å hjelpe til med å organisere kampene på en effektiv og enkel måte. Følg trinnene og retningslinjene, så blir ditt bidrag til arrangementet både smidig og vellykket! 

Ansvarlig for arrangementet er styrets arrangementansvarlige - Christian Delphin.


Hvor? 

Hjemmekampene spilles alltid på Domus Athletica

Når?

Alle som skal være funksjonærer skal møte 1,5t før kampstart. Nettet må være oppe minst 60 min før kampen begynner.


Hva skal gjøres?

Sett opp vegger

Sett opp "innebandyveggene" rundt hele volleyballbanen, men la langsiden med sekretariatet være åpen. 

Veggene finner du inni lager B.

Dommerstol og ballkurv

Ta ut dommerstolen (den nyeste som er helt metall) og to ballkurver med kun nye mikasa-baller.

Dommerstol og ballkurv finner du i ball-lageret.

Sett opp nettet

Bruk nettet til bane B. Antennene skal være i "antennelommer" som du finner i kampbaggen (ligger bak sekretarietet). "Målestokken" til nettet finner du bak døra til mesaninen.

Stenger, antenner og nett finner du i ball-lageret.

Sett opp stoler og bord

Sekretariatet skal ha 2 bord og 4 stoler, de som fikser datavolley skal ha 1 bord og 2 stoler, kiosken skal ha 2 bord og 4 stoler. Det skal også være 8 stoler tol begge lag på hver sin side av sekretariatet. 

Bord og stoler finner du inni lager A